Menu
EUR
WTW-Filtershop - De Europese #1 in filters sinds 2008. Al meer dan 40.000 tevreden klanten.

Klantenservice

Kijk voordat je contact met ons opneemt eerst eens bij 'Veelgestelde vragen'. Daar vind je direct bijna alle antwoorden.
085-1306924
Ma / Vrij van 08:30 - 18:00
Live chat via Whatsapp
Ma / Vrij van 08:30 - 18:00

Voordat u contact met ons opneemt staan hieronder bijna alle antwoorden op uw vragen.

Neem contact op

Contactgegevens

085-1306924
+31851306924
KVK nummer: 92315739
WTW Filters | Bestel eenvoudig online bij de WTW-Filtershop De Vliet 3
8253 PB Dronten
Nederland

Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen (FAQ)
Hoe plaats ik online een bestelling?

Hoe werkt online bestellen bij WTW-Filtershop?

Online bestellen bij WTW-Filtershop.nl is eenvoudig en snel:

  1. Kies je filters: Navigeer naar het gewenste product en klik op de bestelknop om het toe te voegen aan je winkelwagen.
  2. Beheer je winkelwagen: In de winkelwagen kun je altijd producten toevoegen, verwijderen of het aantal aanpassen.
  3. Prijzen inclusief btw: Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw – je weet precies waar je aan toe bent.
  4. Afrekenen: Klaar met winkelen? Ga eenvoudig door naar de kassa om je bestelling af te ronden.

Tip: Bestel je op een werkdag voor 16:00 uur? Dan verzenden wij je bestelling meestal nog dezelfde dag (mits op voorraad).

Wat kost het verzenden? En hoe worden de producten verzonden?

Hoe werkt de verzending van mijn bestelling?

Om je bestelling snel en betrouwbaar te bezorgen, werken wij samen met verschillende professionele vervoerders.

  • Standaard pakketverzending: Wij verzenden met DHL, PostNL, GLS en bpost. Afhankelijk van je locatie kiezen wij de snelste en meest geschikte vervoerder.
  • Grote bestellingen of palletzendingen: Deze worden geleverd via andere vervoerders.

De verzendkosten verschillen per land. Bekijk hier direct de actuele tarieven per regio.

Wat is de levertijd?

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De meeste producten op WTW-Filtershop.nl zijn direct uit voorraad leverbaar. Bestel je op een werkdag vóór 16:00 uur? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Is een product onverhoopt tijdelijk niet op voorraad? Dan leveren wij het meestal binnen enkele werkdagen na. Mocht deze levertijd voor jou niet passend zijn, dan storten wij het volledige aankoopbedrag kosteloos terug.

Uiteraard doen wij ons uiterste best om je in dit soort situaties zo goed mogelijk tegemoet te komen. Bij vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Voorraadstatus & nalevering

Is alles op voorraad bij WTW-Filtershop?

Bijna alle producten in onze webshop zijn direct uit voorraad leverbaar. Je ziet de actuele voorraadstatus bij elk product op de productpagina.

Mocht een artikel tijdelijk zijn uitverkocht, dan kunnen wij dit meestal binnen enkele werkdagen alsnog leveren. Uiteraard houden we je op de hoogte van de verwachte levertijd.

Komt de wachttijd voor jou niet uit? Dan kun je de bestelling kosteloos annuleren en ontvang je het volledige bedrag terug.

Wij doen er alles aan om je ook in uitzonderlijke situaties snel en correct te helpen.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Hoe wordt mijn pakket verstuurd?

Wij verzenden alle pakketten via onze logistieke partner Intrapost. Zij zorgen voor een snelle en betrouwbare verdeling van de zendingen over vervoerders zoals PostNL, DHL en GLS.

Op de avond van de dag waarop je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met track & trace-gegevens. Daarmee kun je je pakket eenvoudig volgen tot aan de levering.

Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan ook even je ongewenste e-mail (spamfolder), of neem contact met ons op.

Hoelang duurt het voordat ik mijn artikelen in huis heb?

Mits de artikelen op voorraad zijn , wordt de bestelling binnen een tot vijf dagen aan één van onze vervoerders overgedragen. U kunt uw bestelling volgen via de door u ontvangen Track & Trace code. 

 

Kan ik mijn pakket op een ander adres laten leveren ?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten leveren. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor de bezorging op een ander adres. Wanneer je deze optie aanklikt kun je vervolgens het andere bezorgadres invoeren.

Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een DPD of PostNL punt?

Je kunt jouw pakket afhalen bij één van de ruim 2800 DPDParcelshops of 3.000 PostNL-ophaalpunten als je dit aangeeft in je winkelmandje. 

 

 

Kan ik mijn aankoop ook afhalen?

Nadat je de bestelling hebt afgerond en betaald in de webshop, kan je de aankoop afhalen in onze wtwfilter.store

Tijdens onderstaande tijden

maandag 9.00 - 16.00 uur
dinsdag 9.00 - 16.00 uur
woensdag 9.00 - 16.00 uur
donderdag 9.00 - 16.00 uur
vrijdag 9.00 - 13.00 uur
zaterdag gesloten 
zondag gesloten 

 

Ik ben niet thuis ten tijde van de levering, wat nu?

Indien je niet thuis bent ten tijde van de levering, zal de vervoerder het pakket proberen af te geven bij één van de buren.

Lukt dit niet? Dan volgt er een tweede bezorgpoging of wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Je ontvangt hiervan een bericht in de brievenbus.

Houd daarnaast de Track & Trace-informatie goed in de gaten.

Mijn pakket ligt klaar op de afhaallocatie. Moet ik iets meenemen?

Om je pakket te kunnen afhalen heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs en de barcode mee als je de bestelling gaat ophalen.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Heeft je product beschadigingen? We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op!

Vul binnen een ticket in via je account, hierin kan je aangeven dat je het wil laten vervangen door hetzelfde product. 

Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je als oplossing wenst. Zo kunnen we je zo goed mogelijk helpen. 

Levert u alleen in Nederland?

Met deze 3 filtershops leveren wij door heel Europa.

 

WTW-FILTERSHOP.NL.     -    KWL-FILTERSHOP.DE.   -   HRV-FILTERSHOP.CO.UK

Ik wil van mijn aankoop af, kan dit?

Ja, dit kan. Mocht u om wat voor reden niet tevreden zijn of van uw aankoop af willen, dan kunt u binnen 365 dagen uw aankoop kosteloos retour sturen. 

Voor retour zendingen binnen 30 dagen gaat naar ons  >>>>>retourportaal<<<<<

1 - Vul hier uw postcode en de track&trace code in van het door u ontvangen pakket
2 - Klik het artikel aan dat u wilt retourneren**
3 - Klik het door u gewenste afleverpunt aan
4 - print het etiket uit, plak volgens de aanwijzing op de doos
5 - lever het pakket in bij het door u gekozen afleverpunt

Voor retouren ouder als 30 dagen, dient u een ticket aan te maken via uw account.
Indien u geen account heeft, dient u dit eerst aan te maken.

**Let op: Het is alleen mogelijk om een complete order regel van je factuur of pakbon te retourneren. Je kunt dus niet een gedeelte van een order regel retourneren.

 

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

U kunt u binnen 365 dagen uw aankoop retour sturen. 

Voor gratis retour zendingen binnen 30 dagen gaat u naar ons  >>>>>retourportaal<<<<<

1 - Vul hier uw complete order nummer (bijvoorbeeld ORD12345)) en postcode in
2 - Klik het artikel aan dat u wilt retourneren**
3 - Klik het door u gewenste afleverpunt aan
4 - print het etiket uit, plak volgens de aanwijzing op de doos
5 - lever het pakket in bij het door u gekozen afleverpunt

Voor retouren ouder als 30 dagen, dient u zelf de portokosten te betalen.

Binnen 2 werkdagen na ontvangst van de retour, wordt je volledige aankoopsom teruggestort op uw bankrekening.

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen je terug op de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Heb je bijvoorbeeld betaald met iDEAL, dan krijg je het bedrag daarop terug.

 

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retour?

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, starten wij direct de terugbetaling. Hoe snel het bedrag op je rekening staat, hangt af van de gebruikte betaalmethode.

In de meeste gevallen staat het geld binnen 5 werkdagen weer op je rekening.

Heb je na 5 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we het direct voor je uit.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Waar kan ik terecht met een klacht?

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze producten of dienstverlening. Wij helpen je graag verder en zoeken samen naar een passende oplossing.

Je kunt je klacht per e-mail sturen naar: [email protected]. Onze medewerkers van de klachtenafdeling beoordelen je melding en streven ernaar om deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Binnen 14 dagen krijg je een inhoudelijke reactie. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan brengen we je hiervan tijdig op de hoogte.

Niet tevreden met onze oplossing?

Ben je het niet eens met de afhandeling? Dan kun je contact opnemen met de bemiddelingsafdeling van Stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij zijn aangesloten. Zij kunnen onafhankelijk bemiddelen tussen jou en ons.

Online geschillenbeslechting (EU)

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Je vindt dit platform via de volgende link:

Online geschillenplatform Europese Commissie

Let op: dit kan alleen wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is.

Jullie hebben het Webshop Keurmerk certificaat, wat betekent dat?
  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
  • De Webshop Keurmerk-voorwaarden zijn gebaseerd op de eerder door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden.
EU (ICL/Export) 0% BTW/Mwst/TVA orders

EU (ICL/Export) 0% BTW/Mwst/TVA orders

ICL aankopen zijn mogelijk maar alleen voor EU zakelijke klanten excl. BTW.
Vul uw bedrijfsnaam en uw btw nummer in tijdens uw bestelling en de BTW wordt verlegd.

Export/ICL purchases are possible but only for EU companies / businesses, excl. Tax/MwSt/TVA.
Please fill in your company name and tax number during your order and the VAT is shifted.

Gewerbliche Export ICL ankaufe sind moglich excl. MwSt.
Gebe deine betriebsnahme und MwSt-nummer ein und die Mehrwertsteuer wird verschoben.

Staat jouw antwoord er niet bij?

Staat jouw antwoord er niet bij? Klik dan hier en neem contact op met onze helpdesk.

 

 

 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan je winkelwagen!