Terug

Klantenservice

Voordat u contact met ons opneemt staan hieronder bijna alle antwoorden op uw vragen.

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Veel gestelde vragen (FAQ)

1.1 Alles over wtw filters

1.2 Hoe plaats ik online een bestelling?

Online bestellen bij wtw-filtershop is heel eenvoudig. Op onze website kun je producten in je winkelwagen plaatsen door op de bestelknop te klikken. Alle prijzen die vermeld staan bij de producten zijn inclusief BTW. In je winkelwagen kun je altijd producten toevoegen, verwijderen of de aantallen wijzigen.

1.3 Wat zijn uw gegevens om mijn bestelling vooraf over te maken?


Zorg voor eigen huis - Munt 1c - 8446 AE  Heerenveen

IBAN: NL86 RABO 0120 0379 47 t.n.v. Zorg voor eigen huis - Heerenveen

1.4 Wat kost het verzenden? En hoe worden de producten verzonden?

Verzendkosten verschillen per land, hier vindt u de tarieven.

Om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen, werken wij samen met verschillende vervoerders. Zo werken wij al jarenlang samen met DHL, PostNL, DPD en bpost.

Grote zendingen op bijvoorbeeld meerdere pallets worden door Transmission bezorgd. 

 

 

1.5 Staat jouw antwoord er niet bij?

Staat jouw antwoord er niet bij? Klik dan hier en neem contact op met onze helpdesk.

 

 

 

1.6 Wat is de levertijd?

Alle producten die wij aanbieden in de wtw-filtershop zijn normaal gesproken bij ons voorradig. Mocht er onverhoopt toch een artikel net uitverkocht zijn, dan kunnen wij het artikel meestal binnen enkele werkdagen alsnog leveren. Mocht deze levertijd u niet uitkomen, dan storten wij het aankoopbedrag kosteloos binnen 7 dagen aan u terug. Uiteraard zullen wij alles in werking stellen om in deze uitzonderlijke situaties u tegemoet te komen in welke zin dan ook.

Voorraad producten die u voor 14.00 uur op werkdagen bij ons bestelt, worden dezelfde dag verzonden.

1.7 Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Uw pakket wordt verzonden in een stevige verpakking. DHL of PostNL doen twee pogingen om uw pakket bij u aan te bieden. Als u niet thuis bent laat de chauffeur bij de eerste aflever poging een berichtkaartje achter in de brievenbus. Via dit bericht kunt u aangeven op welke dag en tijd de bestelling afgeleverd kan worden. Ook is het mogelijk een ander afleveradres op te geven.

1.8 Hoelang duurt het voordat ik mijn artikelen in huis heb?

Mits de artikelen op voorraad zijn , wordt de bestelling van maandag tot en met vrijdag de volgende dag aan één van onze vervoerders overgedragen. U kunt uw bestelling volgen via de door u ontvangen Track & Trace code. 

 

1.9 Kan ik mijn pakket op een ander adres laten leveren ?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten leveren. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor de bezorging op een ander adres. Wanneer je deze optie aanklikt kun je vervolgens het andere bezorgadres invoeren.

1.10 Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een DHL of PostNL punt?

Je kunt jouw pakket afhalen bij één van de ruim 2800 DHL Parcelshops of 3.000 PostNL-ophaalpunten als je dit aangeeft in je winkelmandje. 

1.11 Kan ik mijn aankoop ook afhalen?

Nadat je de bestelling hebt afgerond en betaald in de webshop, kan je de aankoop afhalen in onze wtwfilter.store

Tijdens onderstaande tijden

maandag 9.00 - 16.00 uur
dinsdag 9.00 - 16.00 uur
woensdag 9.00 - 16.00 uur
donderdag 9.00 - 16.00 uur
vrijdag 9.00 - 13.00 uur
zaterdag gesloten 
zondag gesloten 

 

1.12 Ik ben niet thuis ten tijde van de levering, wat nu?

Indien je niet thuis bent ten tijde van de levering, zal de vervoerder het pakket proberen af te geven bij één van de buren.

Lukt dit niet? Dan volgt er een tweede bezorgpoging of wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Je ontvangt hiervan een bericht in de brievenbus.

Houd daarnaast de Track & Trace-informatie goed in de gaten.

1.13 Mijn pakket ligt klaar op de afhaallocatie. Moet ik iets meenemen?

Om je pakket te kunnen afhalen heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs en de barcode mee als je de bestelling gaat ophalen.

1.14 Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Heeft je product beschadigingen? We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op!

Vul binnen een ticket in via je account, hierin kan je aangeven dat je het wil laten vervangen door hetzelfde product. 

Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je als oplossing wenst. Zo kunnen we je zo goed mogelijk helpen. 

1.15 Levert u alleen in Nederland?

Met deze 3 filtershops leveren wij door heel Europa.

 

WTW-FILTERSHOP.NL.     -    KWL-FILTERSHOP.DE.   -   HRV-FILTERSHOP.CO.UK

1.16 Ik wil van mijn aankoop af, kan dit?

Ja, dit kan. Mocht u om wat voor reden niet tevreden zijn of van uw aankoop af willen, dan kunt u binnen 365 dagen uw aankoop kosteloos retour sturen. 

Voor retour zendingen binnen 30 dagen gaat naar ons  >>>>>retourportaal<<<<<

1 - Vul hier uw postcode en de track&trace code in van het door u ontvangen pakket
2 - Klik het artikel aan dat u wilt retourneren**
3 - Klik het door u gewenste afleverpunt aan
4 - print het etiket uit, plak volgens de aanwijzing op de doos
5 - lever het pakket in bij het door u gekozen afleverpunt

Voor retouren ouder als 30 dagen, dient u een ticket aan te maken via uw account.
Indien u geen account heeft, dient u dit eerst aan te maken.

**Let op: Het is alleen mogelijk om een complete order regel van je factuur of pakbon te retourneren. Je kunt dus niet een gedeelte van een order regel retourneren.

 

1.17 Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

U kunt u binnen 365 dagen uw aankoop kosteloos retour sturen. 

Voor retour zendingen binnen 30 dagen gaat naar ons  >>>>>retourportaal<<<<<

1 - Vul hier uw postcode en de track&trace code in van het door u ontvangen pakket
2 - Klik het artikel aan dat u wilt retourneren**
3 - Klik het door u gewenste afleverpunt aan
4 - print het etiket uit, plak volgens de aanwijzing op de doos
5 - lever het pakket in bij het door u gekozen afleverpunt

Voor retouren ouder als 30 dagen, dient u een ticket aan te maken via uw account.
Indien u geen account heeft, dient u dit eerst aan te maken.

**Let op: Het is alleen mogelijk om een complete order regel van je factuur of pakbon te retourneren. Je kunt dus niet een gedeelte van een order regel retourneren.

Binnen 2 werkdagen na ontvangst van de retour, wordt je volledige aankoopsom teruggestort op uw bankrekening.

1.18 Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen je terug op de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Heb je bijvoorbeeld betaald met iDEAL, dan krijg je het bedrag daarop terug.

 

1.19 Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we de retourzending verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode. We betalen altijd 2 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1.20 Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
[email protected]
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op : Klik hier.

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

1.21 Jullie hebben het Webshop Keurmerk certificaat, wat betekent dat?

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
  • De Webshop Keurmerk-voorwaarden zijn gebaseerd op de eerder door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden.

1.22 EU (ICL/Export) 0% BTW/Mwst/TVA orders

EU (ICL/Export) 0% BTW/Mwst/TVA orders

ICL aankopen zijn mogelijk maar alleen voor EU zakelijke klanten excl. BTW.
Vul uw bedrijfsnaam en uw btw nummer in tijdens uw bestelling en de BTW wordt verlegd.

Export/ICL purchases are possible but only for EU companies / businesses, excl. Tax/MwSt/TVA.
Please fill in your company name and tax number during your order and the VAT is shifted.

Gewerbliche Export ICL ankaufe sind moglich excl. MwSt.
Gebe deine betriebsnahme und MwSt-nummer ein und die Mehrwertsteuer wird verschoben.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »